4 Ocak 2016 Pazartesi

Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan

Selamlaaarrr :) 

Bugün sizi hayatımın şampuanıyla tanıştırmak istiyorum. Taa taaammm "Restorex" :) 



Çok hızlı uzayan saçlarım bulunmuyor malesef. Her gün duşa giriyorum ve mutlaka saç kremi kullanmam gerekiyor, saçlarımı koparmadan tarayabilmem için. Evet, Restorex kullanana kadar bu şekildeydi. Bir gün kardeşim bu şampuanı tavsiye etti, uzun bir süredir araştırıyormuş. Hızlı uzama etkisiyle bizi cezbetti ve alıp denemeliyiz dedik :) 650 ml olan şampuan 2 kutu halinde satılıyor ve 10 lira gibi bir fiyatı var. İlk denememde saç kremi kullanmadım ve duş sonrası tarak saçlarımdan aktı gitti, e tabi bu çok hoşuma gitmişti. Kardeşimde aynı etkiyi göstermedi. O'nun saçlarını sertleştirmişti şampuan. Bendeki etkisi güzel olunca ben kullanıma devam etmeye karar verdim. Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan yeşil renkte ve saçlarınıza biraz ağırlık verdiği doğrudur ama bu benim gibi her gün duşa giren birisi için büyütülecek bir sorun değil. Kullanmaya devam ettikçe, "saçların ne kadar çabuk uzadı" iltifatlarıyla sıkça karşılaştığımı farkettim :) Gerçekten saçlarım kısa sürede 4-5 parmak uzamıştı. E durum böyle olunca Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan'ı stoğumda yedeklemeye başladım ve favorilerim arasına aldım :) Şu an saçlarım daha bir uzunlar.

Siz bu şampuan ile ilgili neler düşünüyorsunuz? Denemek isteyenlere herkeste aynı etkiyi bırakmadığını tekrar belirtmek isterim. Umarım sizde de güzel etkiler bırakır ve saçlarınız istediğiniz boyda olur :) 

Herkese iyi akşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder