28 Aralık 2015 Pazartesi

Nesfit Tam Tahıllı Karışık Meyveli

Herkese Selamlaaarr, 

Bugün yediklerime dikkat etmeye karar verdim. Fazla kilolarım yok fakat yediklerime dikkat etmezsem fazla kilolarım olabilir :) İşim gereği de fazla hareket etmediğim için dikkatli olmam gerekiyor. 
Bu sebeptendir ki sabah sağlam bir kahvaltı yaptım. Şu an öğlen arasında da Nesfit Tam Tahıllı Karışık Meyveli yiyorum. Sütle karıştırdığım zaman harika bir tadı oluyor. Erkek arkadaşımın tavsiyesi üzerine denedim, mükemmel. Burdan O'na da ayrıca teşekkür ediyorum :)


Bu taşıma ve saklama kabı da paketin yanında hediye olarak veriliyor. Tam benim işe götürüp getirmeme uygun, çok hoş :) 
Bu arada diyetlere inanmadığımı belirtmek isterim. Her insan kendi bünyesini tanır, metabolizmasını bilir. Bende yediklerimi dengeleyerek biraz olsun midemi küçültmek ve kilo almamak için dikkat ediyorum. Veee veee veee bol su içiyorum. Su içmeyi unutuyorum diye bir de cam şişe aldım. Sürekli gözümün önünde olduğu için bol bol su içiyorum. Şişemi de şöyle paylaşayım :)


Bol bol su içelim, içmeyenleri uyaralım :) 

Herkese mutlu haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder