1 Ocak 2016 Cuma

Yeni Yılın İlk Yazısı

Herkese iyi akşamlar, iyi seneleeeerrr :)

Yeni yılın ilk yazısını anca yazabiliyorum. Bu da çooookk istediğim bot olsun istedim :) 

Taba rengi, topuksuz bir bottu sadece istediğim. Gezmediğim yerler, bakmadığım internet siteleri kalmamıştı. Bir akşam tam uyuyacakken Trendyol'da geziniyordum. Aradığım bot Trendyol'un uygulamasından bana bakıyordu :) Hemen ayak numaramdan kalıp kalmadığını tespit ederek, stokta olduğunu görünce yataktan cüzdanıma doğru ışık hızında gittim :) Siparişi verdim ve teslimat tarihi 1-8 Ocak olarak gözüküyordu. Heyecanla beklemeye koyuldum taa ki bir gün annemin whatsapptan gönderdiği fotoğrafları görünceye kadar :) Taba süet botlarım gelmişti ve tarihler 31 Aralık 2015'i gösteriyordu. Erken ulaşımıyla kalbim fethedildi bir kere. Trendyol uygulamasındaki fotoğraflarla annemin gönderdiği fotoğraflar tamamen aynıydı. Kalbim artık fethedilmekten de öteydi :) Bir an önce eve gidip botlarımı denemek istiyordum. Eve gelip botlarımı denediğimde rahatlığından dolayı ayaklarımdan hiç çıkarmak istemedim :) Botumun rengi, rahatlığı, topuk durumu tam istediğim gibiydi. Bu kriterlerde fiyatı da çok çok çok uygundu. 159 liraydı fakat indirimden 55 liraya aldım. (Artı kargo ücreti) Hemen ayağımdaki duruşunu paylaşmak istiyoruuummmm :)




Botlarım çok hoşuma gitti, teşekkürler Trendyol :) 

Sağlıkla, huzurla, barış içinde yaşanacak bir yıl olması dileklerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder